Chance podpora – kontakty a s čím umí poradit?
23.05.2024 08:00
Klasické kamenné sázkové kanceláře či casina jsou již pomalu vyhynulým druhem. Všechno dění se pomalu, ale jistě přesunuje na internet. To vyžaduje nemalou dávku technologické zdatnosti a jak víme, technologie ne vždy fungují tak, jak chceme. Právě proto nabízí sázkové kanceláře propracovanou technickou podporu, která je řeší. Pojďte se s námi podívat, jak funguje u Chance.
Kontakty na zákaznickou podporu Chance
Jenom těžko si dnes představit sázkovou kancelář bez zákaznické podpory. Ta je velmi podstatnou součástí zákaznického servisu a stará se o to, aby byly všichni klienti spokojení. Jestliže tedy během svého pohybu po platformě zaznamenáte problém, můžete si být jistí, že ho někdo bude řešit. A to je samozřejmě dobře.
Jak už jistě víte, Chanci provozuje největší sázkovka u nás – Tipsport. Z tohoto spojení Chance nepochybně těží a odráží se to i na kvalitě zákaznické podpory, která měsíčně zpracuje až desítky tisíc dotazů. Jestliže zaznamenáte problém i vy, můžete podporu Chance kontaktovat pomocí některého z těchto způsobů:
· Kontaktní formulář na stránkách Tipsportu
· Chat (8:00 až 2:00)
· Telefon +420 233 090 831 (8:00 až 22:00)
· E-mail (info@chance.cz)
· E-mail pro reklamace tiketu (reklamace@chance.cz)
· E-mail pro reklamace Vegas her (games.reklamace@chance.cz)
· Problémy s elektronickou peněženkou Pulso (podpora@pulso.cz)
Kontaktovat podporu Chance tak můžete hned několika způsoby. Za nás rozhodně doporučujeme telefonický kontakt, protože je řešení problému nejrychlejší a probíhá v reálném čase. Je také mnohem jednodušší přesně váš problém popsat. Z tohoto důvodu je vhodný také chat, na kterém jsou pracovníci podpory dostupní ještě déle.
Máte-li problém, který nevyžaduje okamžité řešení nebo chcete například reklamovat tiket, je lepší využít podporu na e-mailu. Chance má konkrétní e-mail pro řešení dané sekce problémů, takže se můžete obrátit přesně na to oddělení, které vyřeší váš dotaz nejefektivněji. Reklamovat tiket je také možné přímo pomocí tlačítka, které najdete po rozkliknutí samotného tiketu.
Co řeší podpora Chance?
Během sázení v sázkové kanceláři Chance se mohou objevit různé problémy. Některé z nich vyřešíte i pomocí sekce častých otázek a nevyžadují vůbec kontaktování podpory, u jiných si sami neporadíte. Podpora Chance dokáže pomoci například s:
· Registrací a přihlášením
· Reklamací tiketu
· Problémy u technických her (Vegas casino)
· Problémy při přihlášení, jako je např. zapomenuté heslo
· Nefunkčním rozhraním
· Potíže s vyhodnocováním tiketu či jeho vsazením
· Všemi dalšími nepříjemnostmi, které se mohou při použití vašeho účtu objevit
Na podporu se samozřejmě nemusíte obracet pouze v případě problémů. Jestliže máte konkrétní dotaz ohledně něčeho týkající se Chance a nemůžete svou odpověď dohledat, můžete ji kontaktovat i v tomto případě. Dotaz pak poputuje na relevantní místa a pracovníci vám jistě mile rádi odpoví. Podpora Chance zkrátka funguje přesně tak, jak od ní očekáváte.