Jak si vybrat sázkový servis? Verifikace SportBreak pomůže a poradí.
18.08.2022 12:00
Výběr správného sázkového servisu je klíčový pro vaše nadcházející úspěchy a i když to tak na první pohled může vypadat, nemusí se jednat o úplně snadnou věc. Pakliže to se sázením myslíte vážně, tzn. pokud touto činností skutečně chcete vydělat nějaké peníze, do výběru sázkového servisu byste kromě svých osobních preferencí ohledně sportu měli promítnout i některé další, ještě mnohem zásadnější skutečnosti. O jaké skutečnosti se jedná, si povíme v tomto článku.
Osobní preference
Pokud nákup tipů neberete pouze jako investici, ale při sázení se chcete i trošku bavit, určitě byste si měli vybrat sázkový servis, který odpovídá vašim osobním preferencím a to ve třech rovinách:
Sport
Typ sázky
Sázkové kanceláře
Tady je to asi jasné. Pokud rádi koukáte na hokej, asi si nebudete vybírat sázkový servis, který se věnuje sázení například na koňské dostihy. Informace o zastoupení jednotlivých sportů v rámci sázkového servisu najdete po rozkliknutí servisu pod úvodním popiskem a to jak v podobě ikonek, tak i v podobě přesně rozepsaného „koláče“, kde je vidět i zastoupení daných sportů v %.
Typ sázky
Také typ sázky může být pro sázkaře a potažmo i pro sportovní fanoušky velmi důležitý. Jde o to, že úplně jinak se fandí, když vsadíte například na počet žlutých karet, než když vsadíte na celkový počet gólů (over/under). Před finálním odkliknutím objednávky si proto sesumírujte, při jaké sázce se vám fandí nejlépe a následně proveďte detailnější průzkum v sekci vyhodnocených tipů. Tu najdete pod grafy každého sázkového servisu.
Sázkové kanceláře
Pokud chcete vykazovat stejný nebo alespoň hodně podobný zisk, jako sledované sázkové servisy, potom byste měli disponovat stejnými sázkovými kancelářemi (nebo alespoň těmi, které sázkový servis používá nejčastěji).
Důvod je ten, že kurzová nabídka v jednotlivých sázkových kancelářích se liší a co nabízí jedna sázkovka, nemusí nabízet druhá. A pokud už sázkovky nabízejí stejné sázkové příležitosti, potom mohou nabízet zcela odlišné kurzy. A to má na konečný výsledek taktéž neblahý vliv, což vám vysvětlí článek „Proč jedni sázkaři vyhrávají a druzí ne? Koncept value bettingu“.
Dropy neboli poklesy kurzů
Dropy, česky řečeno poklesy kurzů jsou v prostředí placených sázkových servisů jedno z vůbec největších témat. Jak díky výše uvedenému článku nyní již víte, sázení za stejné, nebo jen nepatrně nižší kurzy v porovnání se sledovanými sázkovými servisy může vést k nižšímu zisku, nebo v krajním případě dokonce i ke ztrátě.
Problém spousty sázkových servisů je ten, že sice mají naprosto bombastická čísla, ale jejich klienti z toho nemají nic, protože uveřejněné kurzy rychle ztrácejí svou cenu (tzn. rychle se snižují).
Rychlé poklesy kurzů mohou mít tyto příčiny:
Velký počet klientů
Sázení na malé trhy
Sázkové kanceláře balancují kurzy s ohledem na zájem veřejnosti. Pakliže na jednu sázkovou příležitost najednou začne proudit velké množství peněz, sázkovka si vyhodnotí, že daný kurz je chybný a rychle ho sníží. Pokles kurzů přitom probíhá klidně i v řádech několika vteřin.
Obecně platí, že čím více klientů sázkový servis má, tím větší pravděpodobnost je, že se kurzy na uvedené tipy budou rychle snižovat. Tím se potažmo snižuje také pravděpodobnost toho, že zrovna vy vybranou sázku stihnete vsadit za přijatelnou cenu.
Sázení na malé trhy
Čím menší trh je, tím více je nápadné, pokud na vybranou sázkovou příležitost začne proudit více peněz. Na takové trhy totiž sází řádově menší počet lidí, takže jakýkoliv výkyv je rychle viditelný (zvýšený zájem se neschová za velký objem sázek jiných lidí).
Další problém je, že vypisování kurzů na menších trzích bookmakeři nevěnují tolik pozornosti, takže v nich dělají mnohem větší chyby. Tím pádem si sázkové servisy naženou skvělé ROI (návratnost / zhodnocení), ovšem dost uměle. Za danou cenu totiž dokáže vsadit jen pár vybraných lidí, zbytek pak sází zcela nevýhodně.
Příklad malých a velkých trhů
Malé a velké trhy lze rozdělit podle sportů, lig i typu sázky. Obecně přitom platí, že čím je daný sport, liga či sázka exotičtější, tím méně na ně sází lidí a tím spíše dojde k rychlému dropu.
Mezi malé trhy patří například:
Sport: Vodní pólo, stolní tenis, volejbal, beach volejbal, šachy
Liga (pro příklad uvádím fotbal): 2. běloruská liga, 2. estonská liga, 2. finská liga (čím nižší liga, tím hůře)
Sázka (pro příklad uvádím fotbal): Počet karet, počet rohových kopů, procento držení míče, způsob vstřelení gólu
Mezi velké trhy patří například:
Sport: Fotbal, hokej, tenis, basketbal
Liga: Liga mistrů, Evropská liga, Evropská konferenční liga, NBA, NHL, MLB atd.
Sázka: Výsledek zápasu, over/under, asijský handicap
Sázkové servisy s většími dropy:
Finnys – Chance
Top Bets
Live Sázky
P10 Tips
Sázkové servisy s menšími dropy:
Profit Tips
US Sporty
Accos
Spread
Najdi Value
Z výše napsaného je patrné, že čím oblíbenějšímu sportu se sázkový servis věnuje, čím sledovanější ligy a běžnější sázky u něj najdete, tím menší pravděpodobnost toho, že by se podávané kurzy mohly snížit. To znamená, že u takových servisů spíše budete dosahovat stejných výsledků, jaké jsou prezentovány.
Počet tipů
Od počtu podaných tipů se přímo odvíjí váš zisk. Někdy je počet tipů mnohem důležitější, než zhodnocení peněz. Obecně platí, že čím více tipů při stejném ROI přidáte, tím větší zisk budete mít. Tohle ovšem může platit i v případě, kdy na jedné straně bude stát sázkový servis s vysokým ROI, ale malým počtem tipů a sázkový servis s nízkým ROI a velkým počtem tipů. Pojďme se na to podívat.
Příklad: Porovnáme si teď dva sázkové servisy. Jeden sázkový servis bude přinášet 10 tipů měsíčně (minimum na stránkách Sportbreak) a dosahovat s nimi ROI (zhodnocení) 20%. Druhý sázkový servis bude přinášet 100 tipů měsíčně a dosahovat s nimi ROI 10%. Který z nich, samozřejmě při stejně vysoké výšce sázek, v dlouhodobém horizontu přinese vyšší zisk.
Pro výpočet zisku použijeme tento vzoreček:
Počet sázek × vklad = objem vsazených peněz
Objem vsazených peněz / 100 = jedno procento
Jedno procento × ROI (zhodnocení) = zisk
Dosadíme čísla prvního sázkového servisu:
10 × 1000 Kč = 10 000 Kč
10 000 Kč / 100 = 100 Kč
100 Kč × 20 = 2000 Kč
Dosadíme čísla do druhého sázkového servisu:
100 × 1000 Kč = 100 000 Kč
100 000 Kč / 100 = 1000 Kč
1000 Kč × 10 = 10 000 Kč
Z příkladů výše vyplývá, že druhý sázkový servis i při mnohem nižším ROI uživatelům v dlouhodobém horizontu může přinést vyšší zisky (v průměru 10 000 Kč měsíčně proti 2000 Kč měsíčně).
Větší počet tipů kromě toho má tu výhodu, že může přinést mnohem nižší varianci, tedy výkyvy. Čím vyšší počet tipů tedy máte, tím spíše se v jednom měsíci dočkáte prezentovaných výsledků. Naopak čím menší počet tipů, tím spíše se v jednom měsíci dočkáte výkyvu na jednu či druhou stranu.
Čas přidávání tipů
Toto je otázka hlavně u sázkových servisů, které přináší větší dropy, a které je tedy třeba sázet co nejrychleji po uveřejnění tipu. Pakliže sázkový servis s velkými dropy přidává tipy v 6 ráno a vy vstáváte v 10, tak jste vyhodili peníze do koše. V tu dobu už kurzy budou snížené a pokud je budete kontinuálně sázet, na konci měsíce budete dost pravděpodobně ve ztrátě.
Počet verifikovaných tipů
Existuje jedna hluboká pravda: Sázení není sprint, ale maraton. V krátkodobém horizontu může díky štěstí vyhrávat i člověk, který o sázení a sportu neví vůbec nic (a naopak, kvůli smůle prohrávat i člověk, který je jinak vysoce ziskový). Při výběru sázkového servisu byste se tak měli zaměřit také na počet tipů, které má sázkový servis verifikované (tzn. prokazatelně vsazené a vyhodnocené).
Obecně se dá říci, že čím vyššího ROI daný servis dosahuje, tím menší počet tipů pro prokázání své ziskovosti potřebuje, samozřejmě za předpokladu, že někdy v minulosti netrefil zcela náhodně nějaký vysoký kurz (například ve výšce 100 ku 1).
Pokud má sázkový servis verifikovaných 200 tipů s ROI 2%, měli byste být obezřetní. Pokud by však měl ROI 15%, potom si můžete být celkem jistí, že jsou u něj vaše peníze v bezpečí.
Já osobně pro naprostou jistotu při výběru sázkového servisu uvádím hranici 500 podaných tipů. Pakliže v rámci 500 podaných tipů sázkový servis dokáže udržet ROI alespoň 5%, potom to není žádná náhoda.
Návratnost (důležitější než zisk)
Návratnost jsem uvedla už v jednom z výše uvedených bodů, takže pouze ve stručnosti. Sázkové servisy na Sportbreak mohou používat různě vysoké sázky v hodnotě 1/10 až 10/10. Některé sázkové servisy používají paušálně například 1/10, jiné sázkové servisy potom 10/10 atd. Vzhledem k tomu je údaj o zisku v daném časovém období mnohem méně důležitější, než ROI (zhodnocení) sázkového servisu a počet podaných tipů.
Závěrečné shrnutí
Z výše napsaného vyplývá, že je často mnohem lepší vybrat si sázkový servis s méně bombastickými čísly zato však s vyšší vsaditelností, případně i s vyšším počtem přidávaných tipů. Také se často vyplatí zaměřit na servisy nabízející větší sázkové trhy a samozřejmě také sázkovky, které máte ve svém portfoliu. Pokud s výběrem servisu váháte, neváhejte nám napsat na online podporu, kde se vám rádi budeme věnovat.
Další zajímavé články od stejného autora
Jak funguje zákaznická podpora SportBreak?
27.10.2022 12:00 SportBreak je velmi jednoduchá a přehledná platforma, to ovšem neznamená, že člověk nemůže narazit na nějakou otázku či problém. Z toho důvodu na této platformě najdete zákaznickou podporu, která vám v případě nesnází ochotně pomůže. Jak zákaznickou podporu SportBreak můžete kontaktovat a jak vlastně funguje se dozvíte v tomto článku. Co dělat v případě problému? Abyste se při používání SportBreak nikdy neztratili, abyste nemuseli řešit žádné…
Jaké jsou typy sázek? Pokračování.
24.10.2022 12:00 V předešlém článku jsme si představili ty nejzákladnější a zdaleka nejpoužívanější typy sázek v sázkových kancelářích. Nyní je na čase, abychom se vrhli na další typy sázek. Tyto sázky v sázkových kancelářích nejsou tak běžné, nicméně na serveru SportBreak se s nimi (alespoň u některých sázkových servisů) rozhodně potkáte. Jdeme na to! Počet es Sázka na počet es se využívá v tenisu a umožňuje nám tipovat, kolik es v daném tenisovém zápasu…
Jak funguje affiliate program u SportBreaku?
20.10.2022 12:00 Jste spokojení se sázkovou verifikací SportBreak a chtěli bys jí doporučit svým přátelům nebo známým? Vlastníte nějaké projekty spojené se sportem, sázením či s hazardními hrami? Potom byste mohli uvítat affiliate program SportBreaku. V tomto článku vám vysvětlím, jak tento program funguje a jak se do něj můžete zapojit. Co je to affiliate program? Affiliate program je forma spolupráce mezi tebou a sázkovou verifikací SportBreak. Affiliate…
Srovnání českých sázkových kanceláří podle SportBreaku
17.10.2022 12:00 Hazardní zákon v České republice zakazuje nabízet hazardní hry a sportovní sázení podnikatelským subjektům, které nemají licenci od Ministerstva financí. A protože proces pro získání licence není zase tak snadný, sázkařský rybníček u nás je poměrně malý a uzavřený. V současné chvíli na českém trhu působí celkem 7 sázkových kanceláří. V tomto článku si je představíme a uděláme jejich srovnání. Sázková kancelář Tipsport Tipsport je zdaleka…
Jak se zaregistrovat a přihlásit? Co najdete v Mém účtu?
13.10.2022 12:00 Registrace a přihlášení na server SportBreak je zcela klíčová nejen kvůli odebírání zakoupených tipů, ale také k případnému provozu vlastního sázkového servisu. Registrace a přihlášení na serveru SportBreak je velmi snadná, protože se však nejedná o úkony, s nimiž by se lidé běžně setkávali, rozhodli jsme se vám poskytnout podrobný návod. Dále vám potom v tomto článku dáme informace o tom, co najdete v sekci „Můj účet“. Jak se zaregistrovat do…