Tipsport podpora – jak ji kontaktovat a s čím mi může pomoci? NÁVODY

Tipsport podpora – jak ji kontaktovat a s čím mi může pomoci?

21.04.2024 12:00

V současné době se všechny hazardní hry přesouvají do onlinu na internet. Technologie však vždy nejsou stoprocentní. Pro řešení různých potíží proto sázkové kanceláře poskytují propracovanou zákaznickou podporu. Tipsport je největší sázková kancelář u nás a podporu má zvládnutou opravdu bravurně. Pojďte zjistit, jak ji můžete kontaktovat a s čím vším vám může pomoct.

 

Jak kontaktovat zákaznickou podporu Tipsport?

Zákaznická podpora je nedílnou součástí každé sázkové kanceláře i jiných podobných internetových poskytovatelů služeb. Právě díky ní mohou mít zákazníci jistotu, že když se objeví problém, nezůstane to bez odezvy.

Podpora Tipsportu měsíčně vyřídí desítky tisíc dotazů a dle statistik společnosti ji alespoň jednou kontaktovala většina všech jejích klientů. Kontaktovat ji můžete i vy, a to prostřednictvím těchto kanálů:

  • Kontaktní formulář na stránkách Tipsportu
  • Chat (8:00 až 2:00)
  • Telefon +420 311 633 118 (8:00 až 22:00)
  • E-mail (podpora@tipsport.cz)
  • E-mail pro reklamace tiketu (reklamace@tipsport.cz)
  • E-mail pro reklamace Vegas her (hry.reklamace@tipsport.cz)

Tipsport podporu tak můžete kontaktovat pomocí různých mechanismů. Nejefektivnější a nejrychlejší řešení je rozhodně telefonická podpora, kde vám může její pracovník pomoci v reálném čase a můžete mu přesně popsat, jaký problém máte. Velmi účinný je také chat, který je k dispozici dokonce do druhé hodiny ráno.

Pokud váš problém tolik nespěchá nebo k němu chcete dodat také screenshoty, můžete využít e-mailové podpory. Ta se liší v závislosti na tom, zda se váš problém týká kurzového sázení nebo Vegas her. Jestliže se domníváte, že váš tiket byl vyhodnocený nesprávně, můžete kontaktovat přímo oddělení reklamace tiketu nebo využít tlačítka přímo zabudovaného do tiketu.

 

Tipsport podpora

 

S jakými problémy mi Tipsport podpora pomůže?

Při používání Tipsportu se může objevit celá řada problémů. Některé jsou banální a vyřešit je dokážete za pár minut, jiné vyžadují komplexní spolupráci několika oddělení podpory. Mimo jiné vám tak může podpora pomoci například s:

  • Registrací a přihlášením
  • Mobilní aplikací Tipsport
  • Reklamací tiketu
  • Problémy v technických hrách
  • Zapomenutými přihlašovacími údaji
  • Nefunkčností přihlášení
  • Problémy při sázení a vyhodnocování tiketů
  • Všechny ostatní problémy spojené s vaším účtem

Podporu můžete kontaktovat nejen při konkrétních problémech, ale také například v případě, že máte dotaz, na který vám adminové ve fóru nedokáží odpovědět. Pracovníci podpory fungují opravdu dobře, takže se nemusíte bát na nic zeptat. Vždy se nakonec doberete úspěšného řešení.

 

Související články

     – Tipsport registrace

     – Tipsport přihlášení

     – Tipsport ověření

     – Tipsport pobočky

     – Tipsport TV

     – Jak vybrat peníze z Tipsportu?

     – Tipsport aplikace

     – Kontrola tiketu u Tipsportu

 

Sdílet tento článek ve službě

avatar

O autorovi

David Řezníček

Sportovní nadšenec a vášnivý sázkař. Profesionálně se věnuje psaní článků pro weby ze sázkařského a casino prostředí.

Další zajímavé články od stejného autora

SportBreak - nejlepší profesionální sázkaři na jednom místě

Spojte se s jedničkami v oblasti sázkového poradenství! Na SportBreaku najdete komunitu těch nejlepších sázkařů z Česka i Slovenska. Nechte si poradit od skutečných profesionálů a začněte kurzovým sázením vydělávat. Stačí si vybrat z široké nabídky verifikovaných servisů a můžete začít.