Jak funguje zákaznická podpora SportBreak?
27.10.2022 12:00
SportBreak je velmi jednoduchá a přehledná platforma, to ovšem neznamená, že člověk nemůže narazit na nějakou otázku či problém. Z toho důvodu na této platformě najdete zákaznickou podporu, která vám v případě nesnází ochotně pomůže. Jak zákaznickou podporu SportBreak můžete kontaktovat a jak vlastně funguje se dozvíte v tomto článku.
Co dělat v případě problému?
Abyste se při používání SportBreak nikdy neztratili, abyste nemuseli řešit žádné složitější problémy, případně abyste všechny problémy vyřešili v co nejrychlejším čase, když už na ně dojde, se na těchto stránkách nachází sekce Návody. Tato sekce vám přináší průvodce v těch nejběžnějších úkonech a zároveň odpovídá na otázky, které by vás mohli trápit. V této sekci tak můžete hledat okamžitou pomoc. Pakliže ani to nestačí, nebo pakliže se vám nechce přehrabovat v hromadě informací, stačí se obrátit na již zmiňovanou zákaznickou podporu.
Jak kontaktovat zákaznickou podporu SportBreak?
Zákaznická podpora SportBreak je k dispozici v čase 10:00 – 20:00 hodin, nicméně ve většině případů odpovídá hned (tzn. funguje non-stop).
Zákaznickou podporu SportBreak můžete kontaktovat přímo ze stránek verifikačního serveru, skrze zelenou ikonku „Chat“ v pravém dolním rohu. Po rozkliknutí této ikonky se vám ukáže chatovací okno, ve kterém můžete okamžitě přistoupit k popisu problému. Pakliže je pracovník zákaznické podpory k dispozici, odpoví vám na váš dotaz neprodleně, přímo v chatovacím okně. Pakliže je zrovna offline, odpověď vám přijde na vámi zadaný e-mail.
Zákaznickou podporu SportBreak můžete dále kontaktovat e-mailem. Adresa je: Info@sportbreak.cz. V případě, že se vám nechce nic vypisovat a chtěli byste mít odpověď v co nejrychlejším čase, pak můžete použít také telefonní číslo +420 724 301 528.
Co pomůže pro urychlení komunikace?
Pakliže řešíte nějaký problém, pro urychlení komunikace určitě pomůže, abyste svou situaci co nejvíce rozepsali. To znamená, jaký problém vás tíží, co jste při řešení problému udělali, s čím přesně potřebujete poradit. Pokud je to možné, pomohou například i obrázky, které situaci dokážou rychle osvětlit. Obrázky můžete přidat k příloze do e-mailu a to i v případě, že se rozhodnete pro telefonický kontakt.
Co vše se dá vyřešit se zákaznickou podporou SportBreak?
Se zákaznickou podporou SportBreak se dá vyřešit prakticky všechno související s touto platformou. A nejedná se pouze o problémy při registraci, či přihlášení, nebo o odebírání tipů. Se zákaznickou podporou můžete vyřešit například i prodloužení členství v případě, že využíváte garance zisku a v daném měsíci jste zůstal v záporných číslech, případně i slevy atd. Zákaznická podpora SportBreak je velice ochotná a tak na ní můžete „hrnout“ prakticky vše, co vás napadne.