Nejčastější dotazy

Potřebujete poradit? Níže jsme pro vás sepsali odpovědi na často kladené dotazy. A pokud máte nějaký méně častý? Klidně nás kontaktujte a naši asistenti vám vše rádi zodpoví.

Na co se nejčastěji ptáte?

V odpovědích níže najdete podrobné informace o provozování servisu na platformě SportBreak. Cílem projektu je zprostředkovávat klientům tipy od kvalitních a férových sázkařů. Proto po každém servisu žádáme maximální profesionalitu a transparentnost.

Proč si vybrat právě SportBreak?

Verifikují u nás špičkoví profesionální sázkaři z Česka i Slovenska, mezi desítkami kvalitních servisů v naší nabídce najdete známá jména z mnoha tuzemských sázkařských komunit. Zakládáme si na transparentnosti a férovosti, statistiky všech servisů jsou veřejně přístupné a pečlivě kontrolované.

Na rozdíl od mnoha jiných verifikací u nás nenajdete tipy s kurzy od zahraničních sázkových kanceláří. Od servisů vyžadujeme používání tuzemských kurzů, aby nedocházelo ke zkreslování celkové bilance. Kromě verifikování tipů zároveň zajišťujeme řadu služeb pro jednotlivé servisy a zabezpečujeme rychlé a spolehlivé doručování tipů jejich klientům.

Jaké sázkové kanceláře mám k sázení používat?

Všechny servisy mají povinnost v rámci každého tipu uvádět také sázkovou kancelář, u které je možné ho vsadit. Vždy se jedná o domácí sázkové kanceláře (Tipsport, Chance, Fortuna, SazkaBet nebo SynotTip). Doporučujeme mít účet u více kanceláří najednou, umožní vám to sázet jednotlivé tipy v co nejvýhodnějších kurzech.

Kolik tipů v rámci členství dostanu?

Od servisů vyžadujeme minimálně 10 tipů za měsíc. Většinou se ale počty pohybují výrazně výše: záleží na sázkařském stylu konkrétního poradenství a aktuální nabídce.

Mohu si koupit více servisů zároveň?

Ano, je to možné. Mnoho klientů má portfolio složené z několika servisů.

Jak si mohu tipy zakoupit?

Pro zakoupení servisu je nutné se na naší platformě zaregistrovat a následně zaplatit některým z podporovaných způsobů.

Jaká je úspěšnost servisů?

Statistiky všech tipů a základní informace o každém servisu najdete v detailu poradenství. Na ten se jednoduše prokliknete ze statistik.

Jak probíhá platba?

Platba probíhá přes platební bránu Stripe, která nabízí platbu kreditní kartou. Platba kreditní kartou vám aktivuje členství ihned po zaplacení. Po úspěšné platbě vám přijde doklad s potvrzením o zaplacení. Servis Vám poté vystaví fakturu kterou najdete ve svém uživatelském účtu.

Jaká je cena servisů?

Cenu má každé poradenství odlišnou. Každý servis nabízí své služby na 7, 30 a 90 dní. U každé z variant je uvedena konečná cena.

Jakým způsobem se dostanu k tipům?

Jsou tři možnosti, jak se dostat k tipům. Prvním způsobem je zobrazení tipů přímo na platformě SportBreak, kde uvidíte všechny aktivní tipy v přehledu po přihlášení. Tipy také automaticky chodí na e-mail, který je uveden při registraci. Nejlepší variantou je ale svůj účet zdarma propojit s aplikací Telegram. Po propojení vám budou tipy chodit ve formě zpráv na váš Telegram účet.

Jaký servis byste mi doporučili?

Doporučujeme všechny servisy z Top 10, mnoho kvalitních poradenství ale najdete i na dalších pozicích. Vždy je ale třeba věnovat pozornost tomu, jak dlouho daný servis na naší platformě verifikuje a zda jsou jeho výsledky stabilní.

Nejde mi propojit účet s Telegramem. Co s tím?

Vytvořili jsme video, kde najdete celý postup krok po kroku. Najdete ho po přihlášení v sekci návod. V případě jakýchkoliv problémů nás neváhejte kontaktovat na online podpoře.

Jak vás mohu kontaktovat?

Nejrychlejší varianta je kontaktovat online podporu. Případně napsat na e-mail společnosti.

Máte jiné otázky?
Neváhejte nás kontaktovat na on-line chatu.